Grama: „Furnizarea apei a fost reluată după o muncă susținută”
O avarie apărută în această dimineață a pus în dificultate alimentarea cu apă în municipiul Călărași iar operatorul de apă EcoAqua a remediat această situație.
În urmă cu puțin timp, directorul general al ECOAQUA S.A, Eduard Grama a explicat care au fost cauzele problemei pestru sistarea apei la Călărași timp de câteva ore.
„Disconfortul creat este într-adevăr o problemă reală, într-o zi de duminică când majoritatea locuitorilor se aflau acasă, unii dintre dumneavoastră chiar pregătind copiii pentru noul an școlar, iar alții „pricepuți” ca de fiecare dată, au schimbat subiectele online de la grădina zoologică, drumuri, parcuri și multe alte intervenții comentând subiectul zilei „Sistarea furnizării cu apă potabilă în municipiul Călărași „.
Conducta fisurată care captează apa din Dunăre a fost reparată, o rețea reabilitată în anul 2015, dar care iată poate crea astfel de incidente neplăcute.
Furnizarea apei a fost reluată după o muncă susținută a întregii echipe ECOAQUA, căreia îi mulțumesc.
Vă mulțumesc și dumneavoastră pentru înțelegere!
Sursa alternativă de apă potabilă trebuie să fie o prioritate pentru următoarele proiecte de dezvoltare”, a afirmat Eduard Grama.